7.20.2021
4

Edison z ładowarkami elektrycznymi

Firma Edison Energia rozpoczęła partnerstwo z Wallbox. W ramach współpracy ładowarki hiszpańskiej firmy będą oferowane ponad 15 000 klientów Edison Energia, a także wykonawcom i sprzedawcom hurtowym w całej Europie Środkowej przez Menlo Electric, spółkę zależną Edison Energia.

Decyzja o współpracy biznesowej i sprzedaży ładowarek do samochodów elektrycznych to kolejny krok Edison Energie w kierunku tworzenia multiproduktowej oferty dla właścicieli domów i przedsiębiorstw. Członek Zarządu ds. Sprzedaży w spółce Edison Energia Kamil Sankowski wyjaśnia:

„Podobnie jak w przypadku naszej współpracy z marką Buderus w zakresie pomp ciepła, którą rozpoczęliśmy w ubiegłym roku, chcieliśmy mieć absolutną pewność, że oferowane przez nas rozwiązania są najwyższej jakości. Nasza współpraca z firmą Wallbox ma na celu wzmocnienie pozycji Edison Energia jako lidera rozwiązań dotyczących energii odnawialnej w Polsce”.

Ładowarki do samochodów elektrycznych i fotowoltaika – duet idealny

W Polsce systematycznie rośnie sprzedaż samochodów elektrycznych oraz hybrydowych. Jednocześnie nasz kraj jest na 4. miejscu w Europie w kontekście rocznego wzrostu mocy instalacji fotowoltaicznych. W Polsce jest już także ponad 600 tysięcy mikroinstalacji. Należy się zatem spodziewać, że ładowarki do wspomnianych elektryków mogą stać się jednym z kluczowych produktów uzupełniających do własnej elektrowni słonecznej w domu.

Szczegóły współpracy Edison Energia i Wallbox

Edison Energia otrzymał dostęp do pełnego asortymentu ładowarek Wallbox AC, w tym do takich urządzeń jak Commander 2, Pulsar Plus, Copper SB oraz do akcesoriów zapewniających odbiorcom dostęp do inteligentnego systemu ekologicznego Wallbox.

Moises Barea, pełniący w Wallbox funkcję Dyrektora ds. rynków wschodzących, podkreśla:

„W Wallbox nie chcemy być najwięksi, chcemy być najlepsi. W tym celu współpracujemy z najlepszymi partnerami w Polsce, aby stworzyć kompleksową ofertę w zakresie rozwiązań dotyczących ładowania, wraz ze wszystkimi związanymi z tym korzyściami dla konsumenta. Zarówno Edison Energia, jak i Menlo Electric są silnie zmotywowanymi, dynamicznymi i proaktywnymi firmami. Działając razem, jesteśmy w stanie zaoferować produkty i usługi, które zmienią oblicze rynku w ramach współpracy zmierzającej do popularyzacji elektromobilności na całym świecie”